Ο Ανατόλ Τζοζέφο, ένας Σιβηριανός μετανάστης, είναι ο εφευρέτης του σύγχρονου φωτογραφικου θαλάμου, ή αλλιως photobooth όπως τον γνωρίζουμε. Ο Ανατόλ γεννήθηκε στην μικρή βιομηχανική πόλη Ομσκ στη Σιβηρία, γιος ενός πλούσιου κοσμηματοπώλη και της γυναίκας του. Στην ηλικία των τριών ετών, η μητέρα του Ανατόλ απεβίωσε και μεγάλωσε με τον πατέρα του, με τον οποίο ανέπτυξε έναν πολύ στενό δεσμό.
Ο Ανατόλ ανέπτυξε μια έντονη αγάπη για την περιπέτεια και στην ηλικία των 15 ετών έφυγε για το Βερολίνο, Γερμανία. Εκεί, ο Ανατόλ γοητεύτηκε με τη φωτογραφία και ξεκίνησε μαθήματα για να γίνει φωτογράφος. Το 1912, στην ηλικία των 18 ετών, ο Ανατόλ πήγε στην Νέα Υόρκη, για να ασκήσει το επάγγελμα του φωτογράφου, όπου εκεί άνοιξε το δικό του κατάστημα.
Επίσης άρχισε να σχεδιάζει μια αυτοματοποιημένη φωτογραφική μηχανή χρησιμοποιώντας το τεχνικό του υπόβαθρο από τη ρωσική του εκπαίδευση. Άρχισε να σκέφτεται να δημιουργήσει ένα φωτογραφικό χαρτί που θα παράγει μια όμορφα τονισμένη θετική εικόνα και δεν θα απαιτεί αρνητικό φιλμ. Αυτές οι εικόνες θα μπορούσαν στη συνέχεια να ανακτηθούν αμέσως μέσω μιας αυτοελεγχόμενης εσωτερικής συσκευής που θα μπορούσε να ενεργοποιηθεί με κέρμα.
Θα περνούσε χρόνια ανακαλύπτοντας πώς να χρησιμοποιήσει συγκεκριμένα χημικά για να αναπτύξει αυτό το χαρτί και πώς να σχεδιάσει μια διαδικασία παράδοσης για τη νέα του μηχανή. Δούλεψε για χρόνια σε αυτό το σχέδιο με μεγάλη αφοσίωση και τελικά, το 1925, εγκαινίασε αυτό που τώρα θεωρείται ο πρώτος κλειστός φωτογραφικός θάλαμος στη Νέα Υόρκη, στην οδό Μπρόντγουεϊ μεταξύ της 51ης και 52ης Οδού. Κάθε μέρα, 7.500 κόσμος πήγαιναν εκεί για να βγάλουν με 0,25 δολάρια ένα strip με οκτώ φωτογραφίες. Και κάπως έτσι η ανακάλυψη του φωτογραφικού θαλάμου είχε αρχίσει.
Το 1927, ο Ανατόλ Τζοζέφο πούλησε τις φωτογραφικές του μηχανές και την πατέντα του Φωτομάτον στον Χάουαρντ Μόργκανθου και σε μια κοινοπραξία επενδυτών που κατάφερε να συγκεντρώσει, για 1 εκατομμύριο δολάρια. Το 1928, πούλησε τα ευρωπαϊκά δικαιώματα της πατέντας του Φωτομάτον σε μια κοινοπραξία Άγγλων και Γάλλων επενδυτών, φέρνοντας έτσι τον φωτογραφικό θάλαμο σε παγκόσμια κλίμακα.